Algemeen
Hijgende Katja Schuurman in te bloot badpak verovert het hele internet
In de wereld van entertainment is het geen geheim dat veel mannen graag een hapje zouden willen eten met Katja Schuurman.

De aantrekkingskracht die ze uitoefent gaat verder dan dat.

Ondanks haar 48 jaar straalt Katja nog altijd een bijzondere
schoonheid uit.

Katja is actief op Instagram en deelt daar regelmatig pikante
content met haar volgers.

Ze experimenteert graag en zoekt naar manieren om haar volgers
te blijven boeien.

Zo heeft ze eens opgemerkt dat het aantal volgers op haar
Instagram-account stagneerde.

Als oplossing besloot ze om bloot in het water te staan, in de
hoop dat dit haar aantal volgers zou doen stijgen.

Helaas voor haar had dit niet het gewenste effect, integendeel,
het aantal volgers daalde zelfs.

Onlangs plaatste ze een foto waarop een borst te zien was, maar
deze foto verwijderde ze later weer.

Desondanks is Katja niet vies van een beetje spanning en
sensatie, en over het algemeen blijft ze binnen de grenzen van het
betamelijke.

Recentelijk heeft Katja opnieuw voor ophef gezorgd door een
verfrissende duik te nemen in het IJsselmeer.

Natuurlijk moest dit moment vastgelegd worden op beeld.

Op de foto’s zien we een adembenemende Katja in een prachtig
badpak dat de aandacht trekt.

Bij de foto plaatste ze een uitgebreide tekst over de voordelen
van zwemmen voor de bloedsomloop, het immuunsysteem en enkele
ingewikkelde termen zoals endorfine, serotonine, oxytocine en
dopamine.

Het is echter twijfelachtig of iemand de tekst daadwerkelijk heeft gelezen. Hieronder zijn de beelden te zien:
Al met al blijft Katja Schuurman de gemoederen bezighouden met
haar spontane en uitdagende optredens op sociale media.

Algemeen
19 hilarische Facebook Marktplaats-advertenties waarvan je je afvraagt hoe ze zijn ontstaan
Facebook Marktplaats is in korte tijd uitgegroeid tot een
vertrouwd startpunt voor iedereen die graag tweedehands spullen
koopt of verkoopt. Het platform begon ooit als een extra functie
binnen Facebook, maar is inmiddels een zelfstandig onderdeel
geworden dat door miljoenen gebruikers dagelijks wordt bezocht. Van
banken tot planten, van laptops tot kinderfietsen: de kans dat je
vindt wat je zoekt is groot, zeker omdat veel producten uit je
eigen buurt komen. Het gemak, de snelheid en de herkenbare omgeving
van Facebook maken de ervaring toegankelijk voor een breed publiek,
waardoor steeds meer mensen het platform als eerste raadplegen
wanneer ze iets nodig hebben.

Wat deze digitale marktplaats zo interessant maakt, is vooral de
eenvoud van gebruik. Iedereen met een Facebook-account kan zonder
extra stappen advertenties plaatsen, reageren op aanbod of filters
gebruiken om precies te vinden wat past bij hun wensen. Omdat je
profiel al bestaat, voelt het proces vertrouwd aan en hoef je niets
nieuws te leren, wat de drempel laag houdt. Tegelijkertijd zorgt
het lokale karakter van het platform ervoor dat afspraken snel
gemaakt zijn, wat veel gebruikers prettig vinden…… Klik op de knop hieronder om het artikel verder te
lezen op de volgende pagina

