Algemeen
Hijgende Katja Schuurman in te bloot badpak verovert het hele internet
In de wereld van entertainment is het geen geheim dat veel mannen graag een hapje zouden willen eten met Katja Schuurman.

De aantrekkingskracht die ze uitoefent gaat verder dan dat.

Ondanks haar 48 jaar straalt Katja nog altijd een bijzondere
schoonheid uit.

Katja is actief op Instagram en deelt daar regelmatig pikante
content met haar volgers.

Ze experimenteert graag en zoekt naar manieren om haar volgers
te blijven boeien.

Zo heeft ze eens opgemerkt dat het aantal volgers op haar
Instagram-account stagneerde.

Als oplossing besloot ze om bloot in het water te staan, in de
hoop dat dit haar aantal volgers zou doen stijgen.

Helaas voor haar had dit niet het gewenste effect, integendeel,
het aantal volgers daalde zelfs.

Onlangs plaatste ze een foto waarop een borst te zien was, maar
deze foto verwijderde ze later weer.

Desondanks is Katja niet vies van een beetje spanning en
sensatie, en over het algemeen blijft ze binnen de grenzen van het
betamelijke.

Recentelijk heeft Katja opnieuw voor ophef gezorgd door een
verfrissende duik te nemen in het IJsselmeer.

Natuurlijk moest dit moment vastgelegd worden op beeld.

Op de foto’s zien we een adembenemende Katja in een prachtig
badpak dat de aandacht trekt.

Bij de foto plaatste ze een uitgebreide tekst over de voordelen
van zwemmen voor de bloedsomloop, het immuunsysteem en enkele
ingewikkelde termen zoals endorfine, serotonine, oxytocine en
dopamine.

Het is echter twijfelachtig of iemand de tekst daadwerkelijk heeft gelezen. Hieronder zijn de beelden te zien:
Al met al blijft Katja Schuurman de gemoederen bezighouden met
haar spontane en uitdagende optredens op sociale media.

Algemeen
Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie
In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en
meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze
had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat
dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel
hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte
duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra
compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’
was…… Klik op de knop hieronder om het
artikel verder te lezen op de volgende pagina

