Connect with us

Algemeen

De bezorger, ontevreden over zijn fooi, wordt dan door de camera op iets schokkends betrapt

Gepubliceerd

op

Wanneer je voedsel bestelt, verwacht je dat dit met toewijding en respect wordt bereid en afgeleverd. Echter, soms uiten mensen hun frustratie op afschuwelijke wijzen.

In de Verenigde Staten is een bezorger berucht geworden vanwege zijn omgang met klantenvoedsel.

Op een zaterdagavond, kregen 13-jarige Elias Crisanto en zijn moeder trek en besloten thuisbezorgd eten te bestellen.

Zoals veel anderen, kozen ze voor een smakelijke maaltijd in het weekend, en bestelden via “DoorDasher”, een bedrijf dat eten van diverse restaurants thuisbezorgt.

Maar toen de bezorger arriveerde, legde een verborgen camera van de familie zijn ongepaste gedrag vast.

De bezorger, onbewust van de camera, controleerde zijn telefoon en merkte op dat hij geen fooi had ontvangen. Vervolgens spuugde hij op het eten voordat hij wegliep.

Elias vertelde aan Local 10: “Ik was misselijk. Wie doet zoiets?”

Elias en zijn moeder deelden met Local 10 dat de maaltijd 30 dollar kostte en dat ze 3 dollar fooi hadden gegeven.

Elias nam direct actie Na het incident mailde Elias naar het bezorgbedrijf en vroeg zijn geld terug. Ondanks het meesturen van een video van de bezorger die spuugde op het eten, kreeg hij aanvankelijk geen vergoeding. Pas na contact met de klantenservice, kreeg hij zijn geld terug.

Het bedrijf heeft de bezorger ontslagen. In een e-mail aan Elias vermeldden ze:

“We tolereren dit gedrag niet en hebben de bezorger van ons platform verwijderd. Hij zal niet meer kunnen bezorgen voor DoorDash,” aldus de e-mail. “De uitkomsten van interne onderzoeken blijven vertrouwelijk.”

De video van het incident werd viraal en veroorzaakte opschudding.

@dabossladytruckerms Door dasher SPITS …#police #florida #doordash #stupid #hate #disgusting #news #media ♬ You’re Stupid – Robert Philipp

Een Instagramgebruiker merkte op: “Ik ben ook bezorger, en je kunt weigeren te bezorgen als er geen fooi is, maar dit is echt walgelijk.”

De situatie heeft ook een debat aangewakkerd. Sommigen vinden dat Elias en zijn moeder een hogere fooi hadden moeten geven.

Een persoon schreef: “De klant is fout omdat hij geen fooi gaf, maar de bezorger is nog foutiever… hij had meerdere leveringen die dag.”

Bekijk de beelden hieronder en laat ons weten wat je ervan vindt. Moet fooi geven verplicht zijn? Deel je mening op Facebook!

Algemeen

Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie

Gepubliceerd

op

In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’ was…… Klik op de knop hieronder om het artikel verder te lezen op de volgende pagina

Continue Reading