Connect with us

Algemeen

De bezorger, ontevreden over zijn fooi, wordt dan door de camera op iets schokkends betrapt

Gepubliceerd

op

Wanneer je voedsel bestelt, verwacht je dat dit met toewijding en respect wordt bereid en afgeleverd. Echter, soms uiten mensen hun frustratie op afschuwelijke wijzen.

In de Verenigde Staten is een bezorger berucht geworden vanwege zijn omgang met klantenvoedsel.

Op een zaterdagavond, kregen 13-jarige Elias Crisanto en zijn moeder trek en besloten thuisbezorgd eten te bestellen.

Zoals veel anderen, kozen ze voor een smakelijke maaltijd in het weekend, en bestelden via “DoorDasher”, een bedrijf dat eten van diverse restaurants thuisbezorgt.

Maar toen de bezorger arriveerde, legde een verborgen camera van de familie zijn ongepaste gedrag vast.

De bezorger, onbewust van de camera, controleerde zijn telefoon en merkte op dat hij geen fooi had ontvangen. Vervolgens spuugde hij op het eten voordat hij wegliep.

Elias vertelde aan Local 10: “Ik was misselijk. Wie doet zoiets?”

Elias en zijn moeder deelden met Local 10 dat de maaltijd 30 dollar kostte en dat ze 3 dollar fooi hadden gegeven.

Elias nam direct actie Na het incident mailde Elias naar het bezorgbedrijf en vroeg zijn geld terug. Ondanks het meesturen van een video van de bezorger die spuugde op het eten, kreeg hij aanvankelijk geen vergoeding. Pas na contact met de klantenservice, kreeg hij zijn geld terug.

Het bedrijf heeft de bezorger ontslagen. In een e-mail aan Elias vermeldden ze:

“We tolereren dit gedrag niet en hebben de bezorger van ons platform verwijderd. Hij zal niet meer kunnen bezorgen voor DoorDash,” aldus de e-mail. “De uitkomsten van interne onderzoeken blijven vertrouwelijk.”

De video van het incident werd viraal en veroorzaakte opschudding.

@dabossladytruckerms Door dasher SPITS …#police #florida #doordash #stupid #hate #disgusting #news #media ♬ You’re Stupid – Robert Philipp

Een Instagramgebruiker merkte op: “Ik ben ook bezorger, en je kunt weigeren te bezorgen als er geen fooi is, maar dit is echt walgelijk.”

De situatie heeft ook een debat aangewakkerd. Sommigen vinden dat Elias en zijn moeder een hogere fooi hadden moeten geven.

Een persoon schreef: “De klant is fout omdat hij geen fooi gaf, maar de bezorger is nog foutiever… hij had meerdere leveringen die dag.”

Bekijk de beelden hieronder en laat ons weten wat je ervan vindt. Moet fooi geven verplicht zijn? Deel je mening op Facebook!

Algemeen

Studenten smeken huisbaas om hulp vanwege kapot toilet, maar gesprek verloopt niet echt vlot

Gepubliceerd

op

Een huisbaas is de eigenaar of beheerder van een woning die deze verhuurt aan een huurder. De verantwoordelijkheden van een huisbaas zijn onder andere het onderhouden van de woning, het oplossen van problemen en het innen van de huur. Daarnaast is een huisbaas verplicht om zich aan wettelijke regels te houden en mag hij of zij de woning niet zomaar betreden. Een goede huisbaas communiceert duidelijk, reageert tijdig en zorgt voor een veilige, leefbare woonomgeving voor alle bewoners.

Maar niet elke huurder heeft altijd het geluk om een huisbaas te hebben die snel en efficiënt handelt. Dit werd duidelijk toen een groep studenten met een probleem zat: hun toilet was kapot. Ze besloten om de hulp van hun huisbaas in te schakelen, maar het gesprek verliep niet bepaald zoals ze hadden gehoopt. Wat een simpel verzoek leek te zijn, eindigde in verwarring en misverstanden. Ze hadden het gevoel dat hun huisbaas niet echt luisterde, wat hun frustratie alleen maar vergrootte……

Klik op de knop hieronder om de volgende foto’s te zien

Continue Reading