Algemeen
Trieste mededeling: GTST-acteur Geert Hoes (40) heeft niet veel tijd meer
Triest nieuws bereikt ons uit de mediawereld, waar voormalig Goede Tijden, Slechte Tijden-acteur Geert Hoes (40) heeft aangekondigd dat hij ernstig z!ek is.

In een uiterst emotionele Facebook-post deelt Hoes mee dat hij
al meer dan twee maanden in het z!ekenhuis verblijft.

Hij onthult dat hij ernstig z!ek is en inmiddels 35 kilo is
afgevallen. De oorzaak is een zeldzame bacterie in zijn lichaam,
evenals een parasiet.

Hoes beschrijft de situatie als volgt: “Voor sommige artsen is
het een echte ‘jackpot’ omdat ze deze bacterie nog nooit in hun
lange carrière hadden gezien, maar er alleen over hadden gelezen.
Voor mij is het persoonlijk een nachtmerrie.”

Hij vervolgt: “Het is nog niet helemaal duidelijk of deze
bacterie zich gewoon in mijn lichaam wil vestigen, of dat het ook
verantwoordelijk is voor de wisselende symptomen, die soms erger
zijn dan op andere momenten.” Hoes uit zijn emoties over deze
moeilijke periode.

Het nieuws wordt nog somberder, want naast de bacterie heeft
Geert Hoes ook te maken met een parasiet in zijn lichaam, die
normaal gesproken alleen voorkomt in verre tropische gebieden.

Desondanks heeft deze parasiet ernstige gevolgen voor zijn
gezondheid. Hoes beschrijft het als “alsof ik van binnenuit word
opgegeten”, met het gevoel van beestjes onder zijn huid, door zijn
lichaam en hoofd, wat leidt tot ontstekingen op verschillende
plaatsen in zijn lichaam.

Hoes deelt dat de behandeling een langdurig proces zal zijn en
dat sommige medicijnen hem soms z!eker maken vanwege
bijwerkingen.

Hij is regelmatig in en uit het z!ekenhuis voor behandelingen en
hoopt dat deze aanpak de gewenste resultaten zal opleveren.

Dit nieuws is een herinnering aan de fragiliteit van de
gezondheid en het belang van empathie en steun voor mensen die met
ernstige gezondheidsproblemen te maken hebben.

Onze gedachten zijn bij Geert Hoes en we wensen hem alle moed en
kracht toe tijdens zijn moeilijke reis naar herstel.

Algemeen
Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie
In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en
meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze
had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat
dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel
hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte
duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra
compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’
was…… Klik op de knop hieronder om het
artikel verder te lezen op de volgende pagina

