Algemeen
Partner van Rob de Nijs deelt groot verlies: ‘Een enorme leegte blijft achter.’
Jet, de vrouw van Rob de Nijs, heeft onlangs een ontroerende boodschap gedeeld op Instagram ter herinnering aan haar moeder, die een jaar geleden precies op Jet’s verjaardag overleed.
In haar bericht vertelt Jet hoe ze haar moeder eert door haar favoriete bloemen op tafel te zetten en haar geliefde taart te serveren. Ze beschrijft dat ze iedere dag probeert te genieten van het leven, maar dat deze dag voor haar extra speciaal en beladen is.
Rob de Nijs’ Gezondheid
Rob de Nijs, die al jaren kampt met de ziekte van P@rkinson, heeft
volgens Jet de afgelopen periode een snelle achteruitgang in zijn
gezondheid doorgemaakt. In een eerder interview sprak Jet openlijk
over zijn fysieke toestand, die sinds vorig jaar aanzienlijk is
verslechterd.
Na meerdere l0ngembolieën bracht Rob maanden door in het ziekenhuis en in een revalidatiecentrum. Jet gaf aan dat ze zich steeds meer terugtrekken uit het sociale leven en slechts beperkt bezoek ontvangen.
Ondanks dat Rob eerder aangaf dat hij euthanasie zou overwegen als het leven ondraaglijk werd, is hij volgens Jet nog altijd zeer gehecht aan het leven en geniet hij van de momenten die nog mogelijk zijn.

Musical over Rob de Nijs
Ondanks zijn gezondheidsproblemen blijft Rob de Nijs in de
schijnwerpers. Onlangs werd bekendgemaakt dat René van Kooten de
hoofdrol zal spelen in *Malle Babbe*, een musical die het leven van
Rob de Nijs centraal stelt.
Deze musical, die in 2025 in de theaters te zien zal zijn, neemt het publiek mee door de hoogte- en dieptepunten van Robs carrière en persoonlijke leven.
Algemeen
Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie
In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en
meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze
had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat
dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel
hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte
duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra
compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’
was…… Klik op de knop hieronder om het
artikel verder te lezen op de volgende pagina

