Algemeen
Marieke Elsinga is opnieuw zwanger: ”Zo blij”
Marieke Elsinga verraste vanmorgen de luisteraars van de ochtendshow van Qmusic met hartverwarmend nieuws.

De presentatrice, 37 jaar oud, onthulde live in de uitzending
dat ze opnieuw in verwachting is. Jip krijgt dus een broertje of
zusje.

Ze koos voor een bijzondere manier om het nieuws aan te kondigen
door een fragment te delen waarin haar zoontje Jip een woordje
brabbelde.

De luisteraars mochten raden welk woord het was, en het bleek
‘baby’ te zijn.

Marieke is dus zwanger van haar tweede kindje en ze straalt van
geluk, maar ze geeft ook toe dat ze ‘belabberde’ weken achter de
rug heeft gehad.

Ze was ontzettend moe en misselijk. De hormonen zorgden soms ook
voor een somber gevoel. “Maar vandaag niet.”

Op dit moment is Marieke Elsinga ongeveer drie maanden zwanger
en ze verwacht haar kindje in augustus.

Ze geeft aan nog te moeten wennen aan het idee van het vormen
van een gezin met twee kinderen en Sander. “Dat vind ik lastig voor
te stellen.”

Marieke Elsinga en haar vriend Sander van Haperen zijn al trotse
ouders van zoon Jip, geboren in november 2022.

Na de bevalling had de radio-dj last van ernstige jeuk, waarover ze meerdere keren berichten deelde op sociale media.
Algemeen
Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie
In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en
meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze
had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat
dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel
hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte
duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra
compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’
was…… Klik op de knop hieronder om het
artikel verder te lezen op de volgende pagina

