Connect with us

Algemeen

De pop van mijn partner: Hij koopt zelfs ondergoed voor haar en wil samen slapen!

Gepubliceerd

op

Zoals eerder vermeld, heeft de Britse krant Daily Star zijn eigen versie van ‘Tante Kaat’ genaamd Jane, die vragen van lezers beantwoordt over s*ksuele problemen.

Onlangs werd ze gecontacteerd door een vrouw wiens vriend een s*kspop had gekocht en nu met een dilemma zat.

De vrouw vertelde: “Ik ben bang dat mijn vriend verliefd is geworden op zijn s*kspop.

Hij lijkt meer interesse te tonen in zijn siliconen metgezel dan in mij. Ik voel me gekwetst en in de war.

Ik ben net terug van een verblijf in het buitenland, en hij had beloofd geen contact te hebben met andere vrouwen. Maar dat heeft hij niet nageleefd.”

Ze vervolgde: “Ze ziet er beter uit dan ik. Hij heeft geïnvesteerd in deze levensgrote, rondborstige ‘vriendin’ die zijn speeltje en zielsverwant lijkt te zijn geworden.

Telkens als ik bij hem ben, is ‘zij’ er ook, helemaal opgedoft.

Hij praat met haar en koopt zelfs sexy lingerie voor haar.

Nu heeft hij zelfs voorgesteld dat ‘zij’ met ons in bed komt, wat ik absoluut heb geweigerd.

Hoe kan ik concurreren als, eerlijk gezegd, ‘zij’ er beter uitziet dan ik? Help, wat moet ik doen?”

Jane bood zoals altijd advies aan en zei: “Het kan zijn dat jouw vriend de s*kspop als een tijdelijke oplossing heeft gezien terwijl jij weg was, maar nu je terug bent, moet de normale gang van zaken worden hervat.

Zou hij bereid zijn om afstand te doen van de s*kspop?

Is hij emotioneel gehecht aan ‘haar’ en niet alleen s*ksueel? Zou hij bereid zijn om hierover te praten?”

Ze voegde eraan toe: “Natuurlijk is het zijn persoonlijke keuze wat hij in zijn eigen slaapkamer doet.

Als de s*kspop hem de bevrediging en comfort biedt die hij verlangt, wat is dan jouw rol hierin?”

Jane drukte haar bezorgdheid uit dat de s*kspop mogelijk een belemmering vormt voor een echte relatie tussen hen.

Ze adviseerde de vrouw om hierover met haar vriend te praten.

Algemeen

Typische Karen ontdekt gaatje in haar nieuwe kussen en eist op een brutale toon heel veel compensatie

Gepubliceerd

op

In een drukke online community voor consumentenervaringen dook onlangs een opmerkelijke situatie op die meteen veel reacties uitlokte. Een klant, door collega-gebruikers al snel omschreven als een ‘typische Karen’, deelde haar verhaal over een nieuw kussen dat ze net had aangeschaft. Volgens haar trof ze in het kussen een klein gaatje aan, iets dat ze omschreef als een duidelijk teken van een ondeugdelijk product. De manier waarop ze dit probleem aankaartte, zorgde voor veel belangstelling en leidde tot een lange reeks reacties.

De klant gaf aan dat ze het kussen nog geen dag in huis had en meteen merkbare teleurstelling voelde door het kleine gaatje dat ze had ontdekt. Hoewel het om een minuscule opening ging, vond ze dat dit absoluut niet kon bij een nieuw product en dat de winkel hiervoor volledige verantwoordelijkheid moest nemen. Ze maakte duidelijk dat zij niet alleen een vervanging wilde, maar ook extra compensatie voor het ongemak, wat volgens haar ‘echt noodzakelijk’ was…… Klik op de knop hieronder om het artikel verder te lezen op de volgende pagina

Continue Reading